Nivelet e Koshiencës

                                Nivelet e Koshiencës

 

Sistemi vertikal i niveleve të Koshiencës

          Në organizimin e pjesëve të Qenies ka dy sisteme, të cilat janë aktive njëkohësisht dhe janë të ndërthurura me njëri-tjetrin: një sistem vertikal dhe një sistem koncentrik.

          Sistemi vertikal është si një shkallë, e cila përbëhet nga nivelet e ndryshme të Koshiencës, duke i renditur nga më i ulëti, Jokoshienca, deri tek më i larti, Sat-Çit-Tapas/Shakti-Ananda. Hemisfera Më E Lartë, mbreteria e Frymës së përkryer e të përhershme, ndahet nga Hemisfera Më E Ulët, ku Fryma është e mbuluar nga Mentalja/Mendja, Vitalja/Jeta dhe Materia/Fizikja/Trupi, nëpërmjet nivelit ndërmjetësues të Mbimentales, e cila përfshin edhe disa nivele të tjera ndërmjetësuese. Hemisfera Më E Lartë dhe Nivelet Ndërmjetësuese bashkë e përbëjnë Mbikoshiencën.


Hemisfera Më E Lartë

Sat-Çit-Tapas/Shakti-Ananda

Supramentalja

 

Nivelet Ndërmjetësuese

Mbimentalja

Mentalja Intuitive/Intuita

Mentalja E Ndriçuar

Mentalja Më E Lartë

 

Hemisfera Më E Ulët

Mentalja/Mendja

Vitalja/Jeta

Materia/Fizikja

Nënkoshienca

Jokoshienca

Mbikoshienca

          Mbikoshienca përbëhet nga nivelet më të larta të Koshiencës mbi mendjen e zakonshme, nga e cila Koshienca Më E Lartë zbret poshtë në nivelet më të ulëta të Qenies, për të zhvilluar ngadalë njeriun spiritual nga gjysmë-kafsha mentale.

          Mbikoshienca përfshin nivelet përtej Mentales, d.m.th. Realitetin Suprem të quajtur Sat-Çit-Tapas/Shakti-Ananda (Të Qenë-Koshiencë-Forcë-Lumturi) dhe Supramentalen, si dhe – në rend zbritës – nivelet më të larta të Mentales, d.m.th. Mbimentalen, Mentalen Intuitive, Mentalen E Ndriçuar dhe Mentalen Më Të Lartë.

 

 

Sat-Çit-Tapas/Shakti-Ananda

 

          Qenia Hyjnore E Vetme ka katër aspekte: Të Qenë (Sat), Koshiencë (Çit), Forcë (Tapas/Shakti) dhe Lumturi (Anandë). Hyjnorja, Qenia Supreme, nga e cila të gjithë vijnë, në të cilën të gjithë janë dhe tek e cila të gjithë kthehen, është Të Qenë-Koshiencë-Forcë-Lumturi (Sat-Çit-Tapas/Shakti-Ananda). Ajo manifestohet si Të Qenët e pafund, esenca e së cilës është Koshienca me Forcën e saj të brendaqenësishme. Esenca e Koshiencës është Lumturi, vetëgëzim.

          “Satçittapasananda është një Të Qenë i përhershëm, i cili jemi ne pastaj; një Koshiencë e përhershme, e cila vështron punët e saja brenda nesh dhe të tjerëve; një vullnet i përhershëm ose një Forcë e përhershme e asaj Koshience, e cila shprehet në punime të pafund; një Lumturi e përhershme, e cila i gëzohet vetvetes dhe të gjitha veprimtarive të saja. Ajo vetë si Më E Larta është e qëndrueshme, e pandryshueshme, e pakohë, e pahapësirë, supreme dhe e qetë në pafundësinë e veprimtarive të saja, jo e ndryshuar nga ndryshimet e tyre, jo e ndarë nga shumësia e tyre, jo e zmadhuar ose e zvogëluar nga zbaticat dhe baticat në detrat e kohës dhe hapësirës, jo e çoroditur nga kontradiktat e tyre të dukshme ose e kufizuar nga kufizimet e tyre të synuara nga Hyjnorja. Satçittapasananda është uniteti i shumanshmërisë së gjërave të manifestuara, harmonia e përhershme e të gjitha variacioneve dhe kundërshtive të tyre, përsosuria e pafund, e cila i justifikon kufizimet e tyre dhe është qëllimi i papërsosmërive të tyre.”[1]

Supramentalja

          Supramentalja është Koshienca E Së Vërtetës, dija hyjnore, Koshienca dhe Forca më e lartë hyjnore, të cilat veprojnë në univers. Ajo është një parim i Koshiencës, i cili qëndron sipër Mendjes dhe ekziston e vepron në të vërtetën dhe unitetin themelor të gjërave dhe jo si Mendja në shfaqjet dhe ndarjet e tyre fenomenale. Karakteri i saj fundamental është dije nëpërmjet identitetit, me anë të së cilës njihet Vetja, Të Qenë-Koshiencë-Forcë-Lumturi Hyjnore, Sat-Çit-Tapas/Shakti-Ananda, dhe gjithashtu e vërteta e manifestimit.

          Sipas Shri Aurobindos termi “Supramentale” do të thotë një nivel mbikoshient i Qenies, i cili ndodhet jo vetëm sipër Mendjes, por edhe përtej asaj, sepse ai është radikalisht i ndryshëm nga ajo. Supramentalja është përtej dhe e ndryshme jo vetëm në lidhje me Mendjen e zakonshme, por edhe në krahasim me nivelet mbikoshiente të mendjes, d.m.th. me Mentalen Më Të Lartë, Mentalen E Ndriçuar, Mentalen Intuitive dhe Mbimentalen. Ndërsa të gjitha këto nivele mbikoshiente të Mendjes janë përzierje të dritës dhe errësirës, të dijes dhe padijes, Supramentalja është Koshienca E Së Vërtetës totalisht pa injorancë.

          “Supramentalja është në esencën e saj të mirëfilltë një Koshiencë E Së Vërtetës, gjithnjë e lirë nga padija, një koshiencë, e cila është themeli i ekzistencës sonë aktuale natyrale ose evolucionare, dhe nga e cila natyra brenda nesh përpiqet të arrijë tek vetëdija dhe botëdija dhe tek një koshiencë e drejtë dhe një përdorim i drejtë i ekzistencës sonë në univers. Supramentalja, ngaqë është një Koshiencë E Së Vërtetës, e zotëron këtë dije të brendaqenësishme dhe këtë fuqi të ekzistencës së vërtetë. Rrjedha e saj është e drejtë dhe mund të shkojë direkt tek qëllimi i saj. Fusha e saj është e gjerë dhe mund të bëhet bile e pakufishme, sepse natyra e saj e mirëfilltë është dije. Ajo nuk duhet të fitojë dije, por e zotëron atë në të drejtën e vet. Hapat e saj nuk janë nga padija në një dritë të papërkryer, por nga një e vërtetë në një të vërtetë më të madhe, nga një perceptim i drejtë në një perceptim më të thellë, nga intuita në intuitë, nga ndriçimi në ndritshmërinë absolute dhe të pakufi, nga gjerësitë rritëse në pafundësinë e mirëfilltë. Në kulmin e saj ajo zotëron plotdijen hyjnore dhe plotfuqinë hyjnore. Në lëvizjen e saj të shkallëshkallshme evolucionare të vetëmanifestimit, nëpërmjet së cilës ajo do të zbulojë në fund lartësitë e veta më të larta, ajo duhet të jetë në natyrën e saj të mirëfilltë esencialisht e lirë nga padija dhe gabimi. Ajo niset nga e vërteta dhe drita dhe lëviz gjithmonë në të vërtetë dhe dritë.”[2]

Mbimentalja

  Midis Supramentales dhe Mentales ka shkallare më të larta të Mendjes, të cilat gjenden përmbi Mendjen tonë normale dhe çojnë tek Supramentalja. Këto stade, nivele të njëpasnjëshme ose fuqi të graduara të Qenies janë të fshehura në pjesët tona mbikoshiente. Në një rend zbritës shkallaret e Mentales Së Spiritualizuar janë si vijon: Mbimentalja me katër nivelet e saja, të cilat janë Mbimentalja Supramentale, Mbimentalja E Mirëfilltë, Mbimentalja Intuitive dhe Mbimentalja Mentale, si dhe tri forcat mbimentale Mentalja Intuitive, Mentalja E Ndriçuar dhe Mentalja Më E Lartë, të cilat vendosin kalimin nga Mbimentalja në Mentale.

          Ndërsa Supramentalja është Koshienca totale E Së Vërtetës, Mbimentalja si delegatja e Koshiencës Supramentale në padijen kozmike i tërheq poshtë ndarazi të vërtetat duke u dhënë atyre një identitet të veçantë. Mbimentalja është “një ekran i ngjashmërisë së pangjashme, nëpërmjet të cilit Supramentalja mund të veprojë në mënyrë indirekte mbi një injorancë, errësira e së cilës nuk mund të duronte ose të merrte ndikimin direkt të një drite supreme. Pikërisht projektimi i kësaj Mbimentaleje të ndritshme mundëson difuzionin e një drite të zvogëluar në padije dhe hedhjen e kësaj hijeje të kundërt, e Jokoshiencës, e cila kapërdin gjithë dritën në vetvete. Ngaqë Supramentalja ia transmeton Mbimentales të gjitha realitetet e saja, por ia lë asaj t’i formulojë ato në një lëvizje dhe në përputhje me një koshiencë të gjërave, e cila është ende një vizion i së vërtetës dhe megjithatë njëkohësisht një prind i parë i injorancës.”[3]

          “... Mbimentalja e njeh Të Vetmin si mbështetjen, esencën dhe fuqinë fundamentale të të gjitha gjërave, por në lojën e saj karakteristike dinamike ajo e vë theksin në fuqinë e saj ndarëse të shumësisë dhe provon t’ia japë çdo fuqie ose çdo aspekti shansin e plotë të manifestimit, duke u mbështetur në të qenët një themelor për të shmangur disharmoni ose konflikt. Çdo Perëndi, siç është, krijon botën e saj, por pa konflikt me të tjerat. Çdo aspekt, çdo ide, çdo forcë e gjërave mund të ndihet në energjinë ose shkëlqimin e vet të plotë të veçuar dhe të përpunojë vlerat e veta, pa krijuar disharmoni, sepse Mbimentalja zotëron sensin e pafundësisë dhe në pafundësinë e vërtetë (jo hapësinore) janë të mundura shumë pafundësi përputhëse.”[4]

Mentalja Intuitive/Intuita

          Intuita është një fuqi e Koshiencës afër dhe e afërme me dijen origjinale nëpërmjet identitetit. Çka është vizion direkt intim në Mentalen Intuitive, bëhet ndriçim në Mentalen E Ndriçuar dhe mendim-dije në Mentalen Më Të Lartë.

Kjo Intuitë e vërtetë dhe autentike duhet dalluar nga një fuqi e arsyes mentale, e cila mund të ngatërrohet shumë lehtë me të, nga ajo fuqi e arsyetimit të përfshirë, e cila e arrin konkluzionin e saj me një kërcim dhe nuk ka nevojë për hapat e zakonshëm të mendjes logjike. Meqë zakonisht intuita do të thotë fuqia e kuptimit të gjërave në mënyrë të menjëhershme, pa pasur nevojë për një argumentim koshient. Në këtë kuptim të zakonshëm intuita mund të mbështetet në një ndjesi ose mund të jetë një arsyetim i shpejtë nënkoshient, duke bazuar në shenja subtile, të cilat nuk kuptohen në mënyrë koshiente. Por Shri Aurobindoja e përdor termin “Intuitë”, i cili ka një konotacion shumë më të thellë, në lidhje me nivelin mbikoshient poshtë Mbimentales dhe sipër Mentales Së Ndriçuar.

Mentalja Intuitive “është gjithnjë diçka që hidhet direkt nga një identitet i fshehur. Kur koshienca e subjektit takohet me koshiencën në objekt, atëherë ajo depërton në të dhe sheh, ndien ose vibron me atë të vërtetë, të cilën e kontakton, atëherë, nga fuqia e takimit, Intuita hidhet jashtë si një shkëndijë ose rrufe.  Ose kur koshienca, edhe pa një takim të tillë, shikon brenda vetes dhe ndien atje në mënyrë direkte e intime të vërtetën ose të vërtetat, të cilat gjenden në brendësi, ose kontakton forcat e fshehura prapa dukjes së jashtme, atëherë shpërthen gjithashtu një dritë intuitive. Ose kur koshienca takohet me Realitetin Suprem ose Realitetin Spiritual të gjërave dhe qenieve dhe përjeton prej kontaktit një bashkim me të, atëherë shkëndija, rrufeja ose flaka e perceptimit intim të së vërtetës shkreptin në thellësitë e saja.”[5]

Mentalja E Ndriçuar

Mentalja E Ndriçuar është një mendje e dritës spirituale dhe e vështrimit të brendshëm. Është një shqisë spirituale, e cila kap diçka nga substanca e së vërtetës. Veprimi i saj, e cila shoqërohet nga rrjedhja poshtë e një drite të brendshme të dukshme, mund të ndriçojë deri në një farë grade pjesët e Qenies së njeriut nga Mentalja mbi Vitalen deri në qelizat e Trupit. Mendimi është këtu vetëm një funksion dytësor, për të shprehur çfarë po vështrohet. “Qartësia e inteligjencës, drita e saj e qetë e ditës i hap vend ose i nënshtrohet një shkëlqimi intensiv dhe një ndriçimi të Frymës. Një lojë e shkreptimave të së vërtetës dhe fuqisë spirituale hyn me forcë nga lart në koshiencë dhe i shton ndriçimit të qetë e të madh dhe zbritjes së gjerë të paqes, të cilët e karakterizojnë ose shoqërojnë veprimin e parimit më të lartë spiritual, një zjarr të fortë të realizimit dhe një ekstazë dalldisëse të dijes.”[6]

Mentalja Më E Lartë

Mentalja Më E Lartë është një nivel i parë i Koshiencës Spirituale, një mendim-mentale e ndritshme, në të cilën njeriu bëhet vazhdimisht dhe ngushtësisht koshient për Veten dhe Të Vetmin dhe di dhe sheh zakonisht me këtë koshiencë. Tipari i saj është një njohje automatike e spontane me karakter kozmik, një lloj tërësie të vështrimit të së vërtetës me një shikim të vetëm dhe me formulime të mendimit, një realizim efektiv të perceptimeve të saja me anë të vetëfuqisë së idesë. Ky mendim nuk është një dije e fituar, por vetëzbulimi i urtësisë së përjetshme. Idetë e saja mbillen në zemër dhe jetë si një forcë, e cila duhet të përpunohet. “Fuqia e Mentales Më Të Lartë spirituale dhe forca e saj e ideve modifikohen dhe pakësohen në hyrjen e tyre në mendësinë tonë. Prandaj ato nuk mjaftojnë të zhdukin gjithë këto kundërshtime dhe të krijojnë një Qenie Supramentale. Por ato mund të realizojnë një shndërrim të parë, i cili mundëson një ngjitje të mëtejshme dhe një zbritje më të fuqishme. Ato mund të përgatisin një integrim të mëtejshëm të qenies në një forcë më të lartë të koshiencës dhe dijes.”[7]

Mentalja/Mendja

Megjithëse të ndara dhe të ndryshme, Mentalja, Vitalja dhe Fizikja janë të ndërlidhura dhe ndërveprojnë. Prandaj ato u japin shkas nënndarjeve të dallueshme në këto pjesë kryesore të Qenies.

Mentalja ose Mendja ka veçanërisht kuptimin e kësaj pjese të natyrës, e cila ka të bëjë me njohjen dhe inteligjencën, me idetë, perceptimet mentale, reagimet e mendimit ndaj gjërave, me lëvizjet dhe formimet vërtet mentale, vizionin dhe vullnetin mental etj., të cilët janë pjesë të inteligjencës së njeriut. Mentalja e zakonshme përbëhet nga tri pjesë kryesore: Mentalja e Mirëfilltë, Mentalja Vitale dhe Mentalja Fizike.

Mentalja E Mirëfilltë ndahet në tri pjesë: Mentalja Menduese ose intelekti, e zënë me ide dhe dije në vetvete; Mentalja Dinamike, e zënë me nxjerrjen jashtë të forcave mentale për realizimin e ideve; Mentalja Shprehëse, e zënë me shprehjen e ideve në jetë.

Mentalja Vitale ose mendja e dëshirës është një lloj ndërmjetëseje midis Vitales dhe Mentales Së Mirëfilltë. Funksioni i saj nuk është të mendojë dhe të arsyetojë, të perceptojë, të shqyrtojë, të zbulojë ose të vlerësojë gjëra, por të planifikojë, të ëndërrojë ose të imagjinojë se çka mund të bëhet. Mentalja Vitale është një mendje e vullnetit, veprimit dhe dëshirës dinamike dhe merret me shijim dhe pasje, forcë dhe zbatim, me gëzim dhe vuajtje, dhënie dhe marrje, rritje dhe zgjerim etj.. Mentalja Vitale është e përzier me Vitalen. Prandaj ajo nuk qeveriset si Mentalja Menduese nga arsyeja, por nga impulset dhe dëshirat e Vitales. Ajo përpiqet t’i justifikojë dhe arsyetojë veprimet, të cilat bazohen në impulset dhe dëshirat e Vitales.

Mentalja Fizike merret vetëm me gjëra fizike. Ajo kufizohet nga pamja dhe përvoja fizike e gjërave, i mentalizon eksperiencat e kontaktit me jetën e jashtme dhe me gjërat dhe nuk shkon përtej tyre. Mentalja Fizike është e përzier me Fiziken dhe merr pjesë në karakteristikat e Koshiencës Fizike si plogështi, errësirë dhe përsëritje mekanike, të cilat manifestohen në Mendjen Fizike si mpirje mentale, konservatizëm, dyshim dhe mendime obsesive.

Mentalja Mekanike, ngushtësisht e lidhur me Mentalen Fizike, përsërit pa dobi gjithçka që ka ndodhur. Karakteristika e saj është kjo e një makine që ecën pa ndërprerje sa herë të shfaqin mendime në të.

Vitalja/Jeta

  Qenia Vitale ose natyra e jetës përbëhet nga dëshirat, sensacionet, ndjenjat, pasionet, impulset, energjitë e veprimit dhe nga gjithë loja e instinkteve posesive dhe e të tjerave të lidhura me të si inati, frika, lakmia, epshi etj.. Energjia e jetës, Prana (sanskr. prāṇa), e cila gjallëron trupin, është një aspekt i Vitales.

          Vitalja përbëhet nga tri pjesë kryesore: Vitalja Më E Lartë, Vitalja E Mesme/Vitalja E Mirëfilltë dhe Vitalja Më E Ulët.

Vitalja Më E Lartë është Vitalja Mentale dhe Vitalja Emocionale të marra bashkë.

Vitalja Mentale u jep emocioneve, dëshirave, pasioneve, sensacioneve ose lëvizjeve të tjera të Qenies Vitale një shprehje mentale nëpërmjet të menduarit, të folurit ose një mënyre tjetër.

Vitalja Emocionale është vendi i ndjenjave të ndryshme si dashuria (njerëzore), gëzimi, hidhërimi, urrejtja etj..

Vitalja E Mesme ose Vitalja E Mirëfilltë është dinamike, e ndjeshme dhe e pasionuar. Ajo është vendi i dëshirave dhe reagimeve më të forta vitale si ambicia, krenaria, frika, lavdidashja, tërheqjet dhe shtytjet, dëshirat dhe pasionet e të gjitha llojeve. Përveç kësaj ajo është fusha e shumë energjive vitale.

Vitalja Më E Ulët përbëhet nga lëvizjet më të vogla të jetë-dëshirës dhe jetë-reagimeve njerëzore. Ajo merret me dëshirat dhe ndjenjat më të vogla si dëshira për ushqim, dëshirat seksuale, pëlqimet dhe mospëlqimet, mburrja, zënkat, dëshira për lëvdatë, zemërimi dhe dëshirat e vogla të tjera të çdo lloji.

          Vitalja Fizike është ajo pjesë e Vitales, e cila është e drejtuar plotësisht ndaj gjërave fizike dhe është e mbushur me dëshira, lakmi dhe kërkesa për kënaqje në nivelin fizik.

Fizikja/Materia

          Qenia Fizike nuk është vetëm trupi, por edhe gjithë natyra materiale.

Trupi ka gjithashtu një koshiencë vetjake, e cila vepron në funksionet e pavullnetshme të organeve të ndryshme trupore dhe sistemeve të ndryshme fiziologjike.

Koshienca E Trupit është vetëm një pjesë e Koshiencës Fizike, e cila përfshin edhe Mentalen Fizike dhe Vitalen Fizike.

          Fizikja Vitale, ngushtësisht e lidhur me Vitalen Fizike, është pjesë e forcës vitale, në të cilën mbështetet Qenia Nervore. Ajo është mjeti i përgjigjeve nervore dhe lidhet ngushtë me reagimet, dëshirat, nevojat dhe sensacionet e trupit.

Nënkoshienca

Nënkoshienca ndodhet poshtë Mentales dhe Vitales koshiente dhe nuk duhet të ngatërrohet me Subliminalen, e cila është një Koshiencë E Brendshme, më e gjerë sesa Koshienca Sipërfaqësore ose E Jashtme, dhe gjendet prapa kësaj. Nënkoshientja është një koshiencë e ulët dhe e reduktuar.

          Nënkoshienca e individit është ajo pjesë e zhytur e Qenies së tij, në të cilën nuk ka ndonjë mendim, vullnet dhe ndjenjë të zgjuar koshiente e koherente ose ndonjë reagim të organizuar, por një pjesë që, megjithatë, merr dhe mbledh në mënyrë të fshehtë përshtypjet e të gjitha gjërave. Prej saj të gjitha llojet e nxitjeve dhe lëvizjeve të zakonshme këmbëngulëse mund të ngrihen në ëndrra ose në gjendjen e zgjuar. Tek njeriu i zakonshëm Nënkoshientja përbën pjesën më të madhe të Qenies Vitale si dhe Mentalen Fizike dhe Koshiencën sekrete Të Trupit.

          Nënkoshientja “mbulon elementet pastërtisht fizike e vitale të ndërtimit të qenies sonë trupore, të pamentalizuara, të paruajtura dhe të pakontrolluara nga mendja në veprimin e tyre. Ajo përfshin koshiencën okulte dinamike të heshtur, e paperceptuar nga ne, e cila vepron në qelizat dhe nervat dhe në gjithë lëndën fizike dhe rregullon procesin e tyre të jetës dhe përgjigjet automatike. Ajo i mbulon gjithashtu ato funksione më të ulëta të perceptim-mentales së zhytur, të cilat janë më aktive në kafshë dhe në jetën bimore. Në evolucionin tonë e kemi lënë prapa nevojën e një veprimi të organizuar më të gjerë të këtij elementi, por ai mbetet i kredhur dhe errët në lëvizje poshtë natyrës sonë koshiente. Ky aktivitet i errët shtrihet në një nënshtresë mentale të fshehur, në të cilën fundosen përshtypjet e shkuara dhe gjithë ajo, që është refuzuar nga mentalja sipërfaqësore, dhe në të cilën ato mbeten të ruajtura në mënyrë latente. Nga atje ato mund të ngrihen në gjumë ose në mungesë të mentales, duke marrë forma ëndrre, forma veprimi ose forma sugjestive të mentales mekanike, forma reagimi ose forma të impulsit vital automatik, forma të anomalisë fizike ose të turbullimit nervor, forma të morbiditetit, sëmundjes dhe çekuilibrit. Nga nënkoshientja ne sjellim zakonisht aq shumë në sipërfaqe sa perceptim-mentalja jonë e zgjuar dhe inteligjenca jonë kanë nevojë për qëllimet e tyre. Duke i sjell këto gjëra kështu në koshiencën tonë të zgjuar, ne nuk jemi koshientë për natyrën, origjinën dhe veprimin e tyre dhe nuk i kuptojmë në vlerat e tyre, por me anë të një përkthimi në vlerat e perceptimit dhe inteligjencës sonë njerëzore të zgjuar. Mirëpo, shfaqja e nënkoshiencës me efektet e saja mbi mendjen dhe trupin është në pjesën më të madhe automatike, e pathirrur dhe e pavullnetshme, sepse ne nuk dimë asgjë për këtë dhe si rrjedhojë nuk kemi asnjë kontroll mbi nënkoshienten.”[8]

Jokoshienca

          Jokoshienca është gjendja më e involuar e Mbikoshiencës. Ajo është niveli më i ulët i Koshiencës dhe ndodhet poshtë Nënkoshiencës. Në të vërtetë Jokoshientja nuk është pa koshiencë, si termi mund të jepte të kuptojë, por një nivel i Koshiencës, i cili përfaqëson një involucion total të Koshiencës, një “riprodhim invers të Mbikoshiencës Supreme. Ajo ka të njëjtën absolutësi të qenies dhe veprimit automatik, por të mbyllur në një trans të pamasë, një qenie, e cila është humbur në vetvete dhe është rrëzuar në humnerën e vet të pafundësisë.”[9] Evolucioni fillon nga Jokoshienca, nga e cila evoluohen dhe dalin progresivisht të gjitha fuqitë e Mbikoshiencës, duke qenë materia manifestimi i parë.

 




[1] Sri Aurobindo (1970): The Synthesis of Yoga. Pondicherry: Sri Aurobindo Ashram, f. 395.

[2] Sri Aurobindo (1989): The Supramental Manifestation. Pondicherry: Sri Aurobindo Ashram, f. 41 v..

[3] Sri Aurobindo (1970): The Life Divine. Pondicherry: Sri Aurobindo Ashram, f. 278 v..

[4] Sri Aurobindo (1970): Letters on Yoga I. Pondicherry: Sri Aurobindo Ashram, f. 244.

[5] Sri Aurobindo (1970): The Life Divine, f. 946 v..

[6] Po aty, f. 944.

[7] Po aty, f. 944.

[8] Po aty, f. 733 v..

[9] Po aty, f. 550.

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

Information, 31.7.2020 - 18.11.2021

Die österreichisch-ungarische Albanologie. Wissenschaft im Bann des Machtfelds

Informationen, 31.7.2020 - 18.11.2021