Perënditë / Devat

                                    Perënditë / Devat


Këto nivele të Koshiencës janë botë më vete: ato kanë forcat, format dhe qeniet e tyre. Ne jemi pjesërisht të zhytur në to dhe të ndikuar nga to. Forcat e Dritës, d.m.th. Perënditë ose Devat (sanskr. deva), rrinë në të gjitha nivelet, ndërsa forcat e errësirës, d.m.th. Asurët (sanskr. asura) etj., rrinë vetëm në nivelet e Mentales, Vitales dhe Fizikes. Botët e Devave dhe Asurëve mentalë vitalë e lëndorhollë janë më të vjetra sesa evolucioni.


Perënditë[1]

          Devat ose Perënditë janë qenie të Dritës, fuqi dhe personalitete kozmike të Hyjnores, ndërmjetës të veprimit hyjnor, të pranishëm në të gjitha nivelet e koshiencës, me rangun e tyre kozmik, me detyrën dhe punën e tyre në univers dhe mund te fshihen pas lëvizjeve të forcave jopersonale.

          Perënditë e mëdha i përkasin nivelit të Mbimentales, ku ato shfaqen si personalitete të ndara. Në Supramentale ato janë të bashkuara në një veprim të vetëm harmonik si personalitete të shumëfishta në Personin e vetëm, në Purushotamën hyjnor. Në Mbimentale dhe në botën e trefishtë të padijes ato shfaqen si qenie të pavarura. Çdo Perëndi mund të zbresë në nivelin fizik nëpërmjet një emanacioni dhe të asociohet me zhvillimin e një qenieje njerëzore.

          Fuqia personale e Hyjnores, Shakti transhendente mbikozmike ose Adjashakti (sanskr. ādyā śakti), fuqia më e lartë mbi univers, nëpërmjet së cilës manifestohen të gjitha Perënditë, madje Ishvara supramental, fuqitë dhe personalitetet e të cilit janë Perënditë, shfaqet në kozmos si Mahashakti (sanskr. mahāśakti) ose Nëna Universale, e cila përfaqësohet nga katër fuqitë  e saja personale të pavarura Maheshvari (sanskr. maheśvarī) ose Perëndesha e Dijes Supreme, Mahakali (sanskr. mahākālī) ose Perëndesha e Forcës Supreme, Mahalakshmi (sanskr. mahālakṣmī) ose Perëndesha e Dashurisë dhe Gëzimit Suprem, Mahasarasvati (sanskr. mahāsarasvatī) ose Perëndesha e Aftësisë dhe Punës Supreme. Në nivelin supramental ato janë gjithnjë në Nënën Universale si pjesët e brendshme të Mahashaktit Supramental dhe nuk veprojnë në mënyrë të pavarur nga njëra-tjetra. Në nivelin mbimental ato janë Perënditë Kozmike të Nënës Universale, të cilat gjenden gjithnjë në lojën e botëve.

Devat janë pa formë dhe megjithatë kanë formë. Por një Devë mund të marrë forma të shumta. Forma i përket krijimit ose manifestimit. Në nivelet mbifizike format vërtet janë karakteristike, por jo përcaktuese. Forma ekziston në nivelet mentale e vitale, por ajo është më plastike dhe më e ndryshueshme sesa në natyrën fizike. Në nivelin mental mbizotërojnë perceptimi, ideja dhe domethënia mentale, të cilët shprehen nëpërmjet formës. Këto forma mentale mund të jenë të shumëllojshme. Shumë forma mund të shprehin një ide ose aspekte të ndryshme të një ideje në mënyra të ndryshme. Në nivelin vital mbizotërojnë forca dhe ndjenja, të cilat shprehen gjithashtu nëpërmjet formës. Por një qenie vitale mund të ndryshojë formën e saj karakteristike dhe ta fshehë në forma të tjera.

Perënditë ose Devat janë qenie që i përkasin një tipi të veçantë, dhe nuk janë krijesa evolucionare, prandaj nuk kanë Qenie Shpirtërore, por kanë një Purushë dhe një Prakrit. Purusha është një qenie esenciale, e cila e mbështet lojën e Prakritit. Perëndia është një qenie dinamike, e cila manifestohet në Prakrit për punën e nivelit, të cilit ajo i përket. Ky Purushë mund të nxjerrë një Purushë mental dhe një Purushë vital si përfaqësuesin e tij, i cili i përket pastaj botës mentale dhe botës vitale. Në botën e Perëndive vitale zotëron një harmoni e shqisave të ngopura e të sublimuara dhe e dëshirave vitale. Çdo botë joevolucionare kufizohet në harmoninë e vet. Toka në të kundërt është një botë evolucionare, aspak e bukur ose harmonike, as si botë lëndore, por më tepër e mbushur me halle, joharmonike dhe e pakryer.

Perënditë nuk mund të transformohen, por ato mund të heqin dorë nga botëkuptimi i tyre dhe t’i nënshtrohen vullnetit më të lartë dhe së vërtetës supramentale të Hyjnores. Madje Perënditë vetë duhet të zbresin në Tokë dhe të mishërohen këtu, kur duan të arrijnë çlirimin spiritual dhe të lënë përsosmërinë e tyre të kufizuar. Ato duhet të hyjnë në fundësinë e fundit për të arritur pafundësinë e fundit.

 

 

 



[1] Sri Aurobindo: Letters on Yoga. Part One, f. 381-393.

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

Information, 31.7.2020 - 18.11.2021

Die österreichisch-ungarische Albanologie. Wissenschaft im Bann des Machtfelds

Informationen, 31.7.2020 - 18.11.2021